Комплаєнс-контроль Банку та Банківської групи

ПАТ “ПФБ”, як відповідальна особа Банківської групи “ПФБ”, до складу якої входять два учасники: Банк та Страхова компанія – ПрАТ СК “ОНІКС”, прагне до найвищих стандартів якості обслуговування своїх клієнтів з дотриманням вимог чинного законодавства України, норм міжнародного права та основ професійної етики.

 

З цією метою, ПАТ “ПФБ” просить клієнтів, партнерів та співробітників Банку та/або Страхової компанії, у випадку виникнення ситуацій (комплаєнс-інцидентів), що можуть призвести до зниження довіри клієнтів, зашкодити інтересам та репутації Банку та/або Страхової компанії – повідомляти про такі випадки відповідний підрозділ Банку, що здійснює функції комплаєнс-контролю.

 

До комплаєнс-інцидентів відносяться:

  • факти порушення Банком та/або Страховою компанією, або їх працівниками, норм чинного законодавства України, у тому числі нормативно-правових актів Національного банку України;
  • факти корупційних дій за участю працівників Банку та/або Страхової компанії, зловживання службовим становищем, тощо;
  • факти неправомірного розкриття банківської та/або комерційної таємниці;
  • факти виявлення конфлікту інтересів за участю працівників Банку та/або Страхової компанії;
  • факти порушення етичних норм, з якими Ви зіштовхуєтеся при зверненні до Банку та/або Страхової компанії;
  • факти консультування клієнтів з питань ухилення від процедур фінансового моніторингу, ідентифікації, валютного контролю та/або оподаткування, тощо.

 

При виявленні зазначених фактів порушень, просимо заповнити наступну електронну форму “Повідомлення про комплаєнс-інциденти” (авторизовану або анонімну) та направити його на електронну адресу відповідного підрозділу Банку, що здійснює функції комплаєнс-контролю: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. або надіслати таке повідомлення поштою, за адресою учасників Банківської групи з поміткою “комплаєнс-контроль”.

 

За умови дотримання наступних рекомендацій, Ваші повідомлення обов’язково будуть розглянуті:

1. Повідомлення обов’язково повинно містити назву відділення, відділу, управління чи іншого структурного підрозділу Банку та/бо Страхової компанії, а також П.І.Б. та посаду особи, дії якої, на Вашу думку, є неналежними; потрібно також зазначити дату інциденту.

2. Слід зазначити, чи є ви співробітником Банку або пов’язані іншими діловими відносинами (клієнти, контрагенти, партнери Банку та/або Страхової компанії).

3. Необхідно обґрунтувати неналежність виконання посадовою особою своїх обов’язків, а також, за можливості, надати докази.

4. Якщо Ви вкажете свої прізвище, ім’я, по батькові та контактні дані, то ми обов’язково повідомимо Вам результати перевірки.

5. Повідомлення, написані з метою вирішення особистих конфліктів із посадовими особами Банку та/або Страхової компанії, розглядатися не будуть.

6. Скарги щодо якості обслуговування необхідно направляти безпосередньо до Банку та/або Страхової компанії засобами поштового зв’язку та/або надавати особисто.

 

З Вашою допомогою ми зможемо поліпшити якість наших послуг та створити такі умови, за яких окремі інтереси посадових осіб Банку та/або Страхової компанії, їх ділові та інші зв’язки – не зможуть скомпрометувати процедуру прийняття рішень та завдати шкоди репутації Банку та Страхової компанії”.

ФАЙЛ ДЛЯ ЗАВАНТАЖЕННЯ: Повідомлення про комплаєнс-інциденти.