Послуги

Перелік документів для суб’єктів оціночної діяльності

Перелік документів*

для акредитації суб’єктів оціночної діяльності (Юридична особа)

  1. Копія сертифікату суб’єкта оціночної діяльності.
  2. Копія ліцензії Держкомзему на проведення оцінки землі (за наявності).
  3. Копії кваліфікаційних свідоцтв оцінювачів (сертифікатів), що здійснюватимуть оцінку на замовлення Клієнтів Банку, із посвідченнями про підвищення кваліфікації.
  4. Копія Свідоцтва Фонду державного майна України на оцінювачів про реєстрацію в Державному реєстрі оцінювачів.
  5. Копії установчих документів (статут, установчий договір із змінами та доповненнями) – за наявності.
  6. Копії наказів про прийняття на роботу оцінювачів.
  7. Копія протоколу зборів учасників (акціонерів), наказу, довіреності (при наявності), інших документів, що підтверджують повноваження керівника Оціночної компанії чи особи, що підписуватиме договір про співробітництво з Банком.

*) Всі копії документів повинні бути завірені нотаріально чи підписом керівника Оціночної компанії, печаткою Оціночної компанії та написом „Копія вірна” (з наданням для ознайомлення оригіналів документів). Печатка та підпис керівника Оціночної компанії ставиться на кожній сторінці. У випадку коли один документ викладений  на одному аркуші з обох сторін, засвідчується кожна з сторін аркуша.

 

 

Перелік документів**

для акредитації суб’єктів оціночної діяльності (Фізичної особи-підприємця)

  1. Копія сертифікату суб’єкта оціночної діяльності.
  2. Копія ліцензії Держкомзему на проведення оцінки землі (за наявності).
  3. Копії кваліфікаційного свідоцтва оцінювача (сертифікату), із посвідченнями про підвищення кваліфікації.
  4. Копія Свідоцтва Фонду державного майна України про реєстрацію в Державному реєстрі оцінювачів.
  5. Копія паспорту та копія реєстраційного номеру картки обліку платника податків.
  6. Копії виписки з ЄДР юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.

**) Всі копії документів повинні бути завірені нотаріально чи підписом Оцінювача, печаткою Оцінювача (за наявності) та написом „Копія вірна” (з наданням для ознайомлення оригіналів документів). Печатка (за наявності) та підпис Оцінювача ставиться на кожній сторінці. У випадку коли один документ викладений  на одному аркуші з обох сторін, засвідчується кожна з сторін аркуша. Оцінювач має надати

Вимоги до суб’єктів оціночної діяльності

Суб'єктами оціночної діяльності (надалі СОД) можуть бути суб'єкти господарювання, які зареєстровані в установленому законодавством порядку фізичні особи - суб'єкти підприємницької діяльності, а також юридичні особи незалежно від їх організаційно-правової форми та форми власності, які здійснюють господарську діяльність, у складі яких працює хоча б один оцінювач, та які отримали сертифікат суб'єкта оціночної діяльності відповідно до Закону України «Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні» від 12.07.2001 р. зі змінами та доповненнями;

Професійна оціночна діяльність (далі - оціночна діяльність) передбачає діяльність СОД, яка полягає в організаційному, методичному та практичному забезпеченні проведення оцінки майна, розгляді та підготовці висновків щодо вартості такого.

СОД можуть здійснювати оціночну діяльність у таких формах:

-          практична діяльність з оцінки майна, яка полягає у практичному виконанні оцінки майна та всіх процедур, пов'язаних з нею, відповідно до вимог, встановлених нормативно-правовими актами з оцінки майна;

-          консультаційна діяльність, яка полягає в наданні консультацій з оцінки майна замовникам оцінки та/або іншим особам в усній або письмовій формі;

-          рецензування звіту про оцінку майна (акта оцінки майна), яке полягає в їх критичному розгляді та наданні висновків щодо їх повноти, правильності виконання та відповідності застосованих процедур оцінки майна вимогам нормативно-правових актів з оцінки майна;

-          методичне забезпечення оцінки майна, яке полягає в розробленні методичних документів з оцінки майна та наданні роз'яснень щодо їх застосування;

Права, обов'язки та відповідальність суб'єктів оціночної діяльності встановлюються Законом України «Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні» від 12.07.2001 р. зі змінами та доповненнями та іншими законами.

Оцінювачами можуть бути громадяни України, іноземці та особи без громадянства, які склали кваліфікаційний іспит та одержали кваліфікаційне свідоцтво оцінювача відповідно до вимог Закону України «Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні» від 12.07.2001 р. зі змінами та доповненнями та іншими законами.

Оцінювачем не може бути особа, яка має не погашену або не зняту судимість за вчинення злочину або на яку протягом останнього року накладалося адміністративне стягнення за вчинення корупційного правопорушення.

Права, обов'язки та відповідальність оцінювачів встановлені Законом України «Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні» від 12.07.2001 р. зі змінами та доповненнями та іншими законами.

Оцінювачу забороняється використовувати свої повноваження з метою одержання неправомірної вигоди або прийняття обіцянки чи пропозиції такої вигоди для себе чи інших осіб.

Банк не допускає проведення оцінки майна суб'єктами оціночної діяльності - суб'єктами господарювання у таких випадках:

- проведення суб'єктом оціночної діяльності - суб'єктом господарювання оцінки майна, що належить йому або оцінювачам, які працюють у його складі, на праві власності або на яке зазначені особи мають майнові права;

- проведення оцінки майна фізичної особи-замовника або керівників юридичної особи, яка є замовником оцінки, оцінювачем, який має родинні зв'язки з зазначеними особами, або суб'єктом оціночної діяльності - суб'єктом господарювання, керівництво якого має зазначені зв'язки;

- проведення оцінки майна своїх засновників (учасників).

Результати оцінки майна, проведеної з порушеннями є недійсними та не приймаються Банком до розгляду.

Перелік документів ФО

Документи, необхідні для розгляду питання

про кредитування фізичних осіб за програмою «КРЕДИТ ПІД ДЕПОЗИТ»

(для Позичальника/Заставодавця)

  1. Заява - анкета Позичальника (встановленого зразка).
  2. Заява

-          Заставодавця із згодою виступити майновим поручителем за запитуваним кредитом із зазначенням переліку майна та його місцезнаходженням (у разі необхідності);

  1. Юридичні документи Позичальника/Заставодавця, у разі необхідності:

3.1.  Копії заповнених сторінок паспортів та довідок про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків (або серії та номера паспорта для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний орган державної податкової служби і мають відмітку в паспорті) Позичальника/Заставодавця.

3.2.  Копія свідоцтва про одруження Позичальника/Заставодавця. (за наявності).

3.3.  Копія паспорту та довідки про присвоєння ідентифікаційного номера подружжя Позичальника/Заставодавця (за наявності).

  1. 4. Фінансові документи Позичальника:

4.1.  Довідка про нараховані та фактично отримані доходи з місця роботи за останні 6 місяців із зазначенням посади та стажу роботи або виписка (довідка) банку про рух коштів з рахунку.

4.2.  Документи, що підтверджують інші доходи (в разі наявності доходів не за основним місцем роботи: пенсії, аліменти тощо).

 

В залежності від фінансового стану Позичальника Банк має право вимагати додаткову інформацію та/або інші документи.

Документи, необхідні для розгляду питання

про кредитування фізичних осіб «КРЕДИТ ПІД ПОРУКУ»

(для Позичальника/Поручителя)

  1. Заява - анкета Позичальника/Поручителя (встановленого зразка).
  2. Заява

-          Поручителя із згодою виступити поручителем за запитуваним кредитом.

  1. Юридичні документи Позичальника/Поручителя, у разі необхідності:

3.1.  Копії заповнених сторінок паспортів та довідок про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків (або серії та номера паспорта для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний орган державної податкової служби і мають відмітку в паспорті) Позичальника/Поручителя.

3.2.  Копія свідоцтва про одруження Позичальника/Поручителя (за наявності).

3.3.  Копія паспорту та довідки про присвоєння ідентифікаційного номера подружжя Позичальника/Поручителя (за наявності).

  1. Фінансові документи Позичальника/Поручителя:

4.1. Довідка про нараховані та фактично отримані доходи з місця роботи за останні 6 місяців із зазначенням посади та стажу роботи або виписка (довідка) банку про рух коштів з рахунку Позичальника/Поручителя.

4.2.Документи, що підтверджують інші доходи (в разі наявності доходів не за основним місцем роботи: пенсії, аліменти тощо) Позичальника/Поручителя.

В залежності від виду забезпечення та фінансового стану Позичальника/Поручителя Банк має право вимагати додаткову інформацію та/або інші документи.

Документи, необхідні для розгляду питання

про кредитування фізичних осіб під заставу

(для Позичальника/Заставодавця (Іпотекодавця)/Поручителя)

  1. Заява - анкета Позичальника/Поручителя (встановленого зразка).
  2. Заява

-          Заставодавця (Іпотекодавця) із згодою виступити майновим поручителем за запитуваним кредитом із зазначенням переліку майна та його місцезнаходженням (у разі необхідності);

-          Поручителя із згодою виступити поручителем за запитуваним кредитом.

  1. Юридичні документи Позичальника/Заставодавця (Іпотекодавця)/Поручителя, у разі необхідності:

4.3.  Копії заповнених сторінок паспортів та довідок про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків (або серії та номера паспорта для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний орган державної податкової служби і мають відмітку в паспорті) Позичальника/Заставодавця (Іпотекодавця)/Поручителя.

4.4.  Копія свідоцтва про одруження Позичальника/Заставодавця (Іпотекодавця)

/Поручителя (за наявності).

4.5.  Копія паспорту та довідки про присвоєння ідентифікаційного номера подружжя Позичальника/Заставодавця (Іпотекодавця)/Поручителя (за наявності).

4.6.   Копія свідоцтва про народження неповнолітніх дітей Іпотекодавця (у випадку надання в іпотеку житлової нерухомості).

  1. 5. Фінансові документи Позичальника/Поручителя:

5.1.  Довідка про нараховані та фактично отримані доходи з місця роботи за останні 6 місяців із зазначенням посади та стажу роботи або виписка (довідка) банку про рух коштів з рахунку Позичальника/Поручителя.

5.2.  Документи, що підтверджують інші доходи (в разі наявності доходів не за основним місцем роботи: пенсії, аліменти тощо) Позичальника/Поручителя.

5.Документи для оформлення предмету застави:

5.1.  Нерухомість:

5.1.1.         Правоустановлюючі документи та (за наявності) інші документи, що підтверджують право власності на предмет іпотеки.

5.1.2.         Технічний паспорт на нерухомість.

5.1.3.         Для житлової нерухомості:

-            Довідка відповідного органу про зареєстрованих осіб у об’єкті забезпечення;

-            В разі наявності у Заставодавця (Іпотекодавця) неповнолітніх дітей, надати. довідку відповідного органу про місце реєстрації таких у місці відмінному від предмету забезпечення.

Без згоди Банку, до кінця строку дії договору в приміщенні забороняється прописка реєстрація місця проживання осіб, які не були зареєстровані в ньому на момент оформлення договору іпотеки.

5.1.4.         Державний акт/свідоцтво про право власності на земельну ділянку або інший документ на підставі якого виникло право власності (за наявності).

5.1.5.         Витяг з Державного земельного кадастру з відомостями про відсутність/наявність обмежень (обтяжень) земельної ділянки з зазначенням кадастрового номеру та розміру земельної ділянки (на вимогу Банку).

5.1.6.         Договір оренди на земельну ділянку під об’єктом іпотеки (за наявності).

5.1.7.         Експертно-грошова оцінка нерухомості та/або земельної ділянки, суб’єкта оціночної діяльності, що акредитований Банком.

5.1.8.         Рецензія на звіт про експертно-грошову оцінку (за необхідності) суб’єкта оціночної діяльності, що акредитований Банком.

5.1.9.         Копія укладених договорів оренди на предмет іпотеки (за наявності).

5.2.            Транспорт, що був у використанні:

5.2.1.    Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу.

5.2.2.    Копія договору оренди/довідка, що підтверджує місце зберігання автомобілю (за необхідності).

5.2.3.         Експертно-грошова оцінка транспортного засобу суб’єкта оціночної діяльності, що акредитований Банком.

5.3.     Транспорт, що купується:

5.3.1.    Рахунок-фактура на транспортний засіб.

5.3.2.    Договір купівлі-продажу транспортного засобу.

5.3.3.    Копія документів, що підтверджують сплату первинного внеску.

5.3.4.    Після отримання свідоцтва про реєстрацію ТЗ (за наявності):

-            Акт прийому-передачі ТЗ;

-            Специфікація ТЗ;

-             Копія договору оренди/довідка, що підтверджує місце зберігання автомобілю;

-            Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу.

  1. Копія правовстановлюючих та (за наявності) інших документів, що підтверджують право власності на рухоме або не рухоме майно та майно, що знаходиться у спільній сумісній власності (у разі наявності) Позичальника/ Поручителя, що не є заставою банку.

Майно має бути застраховане в строк, що зазначений у кредитному договорі, з зазначенням вигодонабувача ПАТ «ПФБ», в акредитованій Банком страховій компанії.

 

В залежності від виду забезпечення та фінансового стану Позичальника/ Заставодавця (Іпотекодавця)/Поручителя Банк має право вимагати додаткову інформацію та/або інші документи.

Суб’єкти оціночної діяльності

Акредитовані суб’єкти оціночної діяльності:

  • ТОВ «АЛЬКОРЦЕНТР»
  • ПП «Терра-Нова»
  • ПП «ЕНЕРГОМАКС»
  • Українська Універсальна біржа
  • ФОП Коваленко Олена Володимирівна
  • ФОП Ситник Тетяна Арнольдівна
  • ФОП Михайлик Сергій Олександрович
  • ФОП Нікітенко Максим Іванович
  • ФОП Гецко Володимир Дмитрович

Надання гарантій

 

Вид гарантії

-     Тендерна гарантія

-     Гарантія виконання умов договору

Комісія

0,1% від суми наданої гарантії за кожен місяць користування

Забезпечення за кредитом

-       Нерухоме майно (житлового та нежитлового  призначення)

-          Рухоме майно

-          Грошові кошти на депозитному рахунку в ПАТ «ПФБ» валюта – гривня

-          Інше, за рішенням відповідного колегіального органу

Періодичність сплати комісії

Щомісячно, або в день надання гарантії

Штрафні санкції

У розмірі подвійної облікової ставки Національного банку України, що діяла у період, за який сплачується пеня від суми прострочення за кожен день прострочення.

 

Для отримання більш детальної інформації, будь ласка, звертайтесь:

-       Полтавська обл., м. Кременчук, Квартал 278, буд. 22Б,

тел. (0536) 796563

-       м. Київ, вул. Дмитрівська, буд. 18/24

тел. (044) 482 34 36